• Dalecandela

    Ikusgaitasun eta proiekzio publikoa

    Testuingurua

    Jaime Lafitak 2016an bultzatu zuen Dalecandela elkartea, sortzaileak berak pairatzen duen ELA gaixotasun neurodegeneratiboa bistaratu eta erakundeei ikerketa zientifikorako nahiz patologia hau duten pertsonei laguntza emateko ahalegin eta baliabide handiagoak eskatzea xede duen irabazi-asmorik gabeko fundazioa da.

    2021eko udan antolatutako Teiderako igoera eta aldez aurreko antzeko beste ekimen batzuk bultzatu ondoren, Jaime Lafitak eta Dalecandelako lagunek ‘BrusELA Erronka’ zeritzon asmo handiko beste abentura bati ekin zioten, Europako hiriburura belaontziz (Getxo-Arroxela) eta bizikletaz (Arroxela-Europako Parlamentuaren Bruselako egoitza) iristeko.

    Guztira, 190 milia baino gehiago itsasontziz eta ia 900 kilometro bizikletaz, ELAren aldeko garrasia Europako erakundeetara eramateko.

    Erronka

    Erronka hirukoitza zen: batetik, belaz eta bizikletaz egin beharreko ibilbidea bera (Jaime Lafitak tandem batean egin zuen bizikletaz egin beharreko 900 km-ko ibilbidea); bestetik, ELAren aldeko mezua Europako erakundeetara eramatea; eta azkenik, abenturaren xedea ikusaraztea, elkartearen asmoak eta eskakizunak gizarte osoari helaraziz komunikabideen eta kanal sozialen bitartez.

    Soluzioa

    Emozioarekin bat egiten duen istorio bat dagoenean, komunikazio-estrategiak lagundu eta babestu egin behar du, izan ere, mezuak berez egiten du egin beharreko bidea, isilka sakonduz.

    Laguntzeko eta babesteko zeregin horretan, eduki propioen estrategia indartsua hedatu zen sare sozialetan zeharkaldiak iraun zuen 10 egunetan, Ikaika ekoiztetxeko lagunen lankidetzaz, gizartearen mobilizazio eta parte-hartzea sustatzeko kanpainekin batera, eta horren guztiaren amaiera Bruselarako iritsiera izan zen, ELAren Munduko Egunean (ekainak 21), Estatuko komunikabide nagusien (prentsa, irratia eta telebista) babesa eta estaldura lortuz.

    Emaitzak

    +170

    inpaktu komunikabideetan

    Lortutako audientzia

    +27

    milioi pertsona

    850.000€ko

    inpaktu ekonomikoa

    +450.000

    bistaratze

    sortutako bideoetan

    +18.000

    jarraitzaile

    sare sozialetan

    Arrakasta-kasu gehiago ezagutu

    Hitz egingo dugu?

      Kaixo,

      naiz

      eta hauxe da nire posta elektronikoa:

      Hona hemen zergatik jarri naizen zuekin harremanetan: