NIRE MARKA PROIEKTATU NAHI DUT

Krisi komunikazioa

Krisiei eta erreputazio-arriskuei aurre egiteko komunikazio-planak lantzen ditugu, jardueraren ondoriozko inguruabarrek, erabaki korporatiboek edo kanpoko eraginek markaren irudian sorraraz dezaketen arrisku-egoeretan enpresei prebenitzen edo erreakzionatzen laguntzeko.

NOLA LAN EGITEN DUGUN

Erreputazio-krisiaren egoerari aurre egiteko, lehen urratsa egoeraren azterketa sakona egitea da, arriskuei benetako neurria hartuz. Horretarako, inguruabarrei lotutako arriskuen gaineko txostena egin behar da, dagozkien kategoria emanez, izan ere, hortik abiatuta, ekintzarako edo erantzunerako estrategia aktibatuko da.

Lan-plana

  • Egoeraren azterketa eta arriskuen aurreikuspena.
  • Arriskuak dimentsionatu eta kategorizatzea.
  • Eusteko edo erantzuteko ekintza-plana.
  • KPIen definizioa.
  • Komunikazio-estrategia inplementatzen laguntzea.
  • Komunikazio-kanal egokiak erabiltzea kasu bakoitzean:
    • Barne komunikazioa
    • Komunikazio instituzionala
    • Komunikazio sektoriala
    • Komunikazio zuzena helburuko audientziarekin
    • Etab.

Hitz egingo dugu?

    Kaixo,

    naiz

    eta hauxe da nire posta elektronikoa:

    Hona hemen zergatik jarri naizen zuekin harremanetan:

    BILBO

    Hernani 3, 4. ezk.

    IRUÑEA

    Paulino Caballero 49, 3. ezk.