NIRE MARKA PROIEKTATU NAHI DUT
Komunikazio-plan estrategikoak lantzen ditugu, egitura mailan nahiz maila exekutiboan enpresen komunikazio-ekintza gidatu behar duten ardatzak zehazteko. Plan hauen helburua komunikazioaren ibilbide-orria antolatzea da, abiarazitako ekintza guztiei balio estrategikoa emateko, horien errentagarritasuna areagotzeko eta balioak islatzen nahiz helburuak lortzen lagunduko duen kontakizun propioa osatzeko.
Komunikazioa da markari eusten dion palanka atxikitako balio ukiezinak proiektatzeko: filosofia, eginkizuna eta ikuspegia, expertisea eta ezagutza, jarduera, berritasunak, etab. Halaber, palanka honexetan bermatzen da arrisku-egoeretatik babestu eta horiei aurrea hartzeko (krisi-komunikazioa).
‘Aterki’ bakar baten azpian biltzen ditugu ekintza-estrategia osoa (ekintzen aurreikuspena, mezuak, argudioak-edukiak-istorioak, tonua, banaketa-plataformak…) eta horren hedapen taktikoa (ekintza zehatzak), enpresen markaren balioak modu erabakigarrian indartu eta helburuko publikoen artean modu eraginkorrean proiektatzen laguntzeko.