Onurak
Zirkulazioaren fluxu etengabea eta gero eta handiagoa, lead organikoak hilabetez hilabete.
Programa honek ekintzen gainerako ardatzak edo tipologiak egituratu eta errazten ditu (SEO, paid, ABM), ekosistema digital integratu baten sorrerari esker: webgunea, bloga, edukia, automatizazio-softwarea.
Noiz erabiltzen dugu? Pain Point
Eskaria eta gutxieneko metrika digitalak sortzeko zailtasuna.
Emaitzak
Etengabekoak eta eskalagarriak, baina epe luzekoak. Pazientziaz eta iraunkortasunez jokatu behar da eskalatzeko.
Tresnak
Hubspot, Clientify,…
Inbound marketina
Onurak
Lead-en gaineko epe laburreko inpaktu zuzena eta berehalakoa, azkar-azkar eskala daitekeena.
Oso segmentazio zehatza, helburuko publikoarengana zuzenago iritsi ahal izateko.
Inpaktu eta eskalagarritasun handia: kanal asko esplora daitezke (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads,…) eta askotariko audientzietara bidera daiteke, pertsonalizazioa landuz.
Noiz erabiltzen dugu? Pain Point
Inbound-en lortutako emaitzak eskalatu nahi ditugunean, aktibo digitalen masa kritikoa dugula.
Emaitzak
Inpaktu handia lead, bisita eta abarren kopuruan eta berehalako emaitzak epe ertainean.
Tresnak
Hubspot, LinkedIn
Paid media
Onurak
Bestela nekez lor daitezkeen giltzarrizko profil eta kontuen arreta erakartzea.
Merkataritza-bilerak ixtea, lead-a inbutuan barna modu azkarrago eta eraginkorragoan mugitzean.
Noiz erabiltzen dugu? Pain Point
Negoziorako estrategikoak diren zenbai konpainiaren erabaki-profiletara iristeko zailtasuna.
Tamaina txiki-txikia eta oso profil digitala ez duten audientzietara iristeko zailtasuna.
Emaitzak
Eskala txikiko eta epe labur eta ertaineko emaitzak. Balio eta marjina handiko negozio-aukerak lortzen dira enpresarentzat.
Tresnak
Hubspot, LinkedIn, Vidyard, Leadfeeder, Snovio…
Account Based Marketing